Monday, March 22, 2010

Lepak2 kat Mc D, Center Point, Bandar Utama


Nie citer petang semalam... citer2 & gmbr Langkawi smbg lagi nanti. Semalam p jumpa Rafidah & anak-anak. Mmg dh lama set nk keluar sama tapi tu la ade je halnya.. Anak2 Rafidah ade 4 orang.. semuanya lelaki.. semalm dia bwk dua org, Amir & Adam..  Dua lagi abg tu dh besar2 sure la x nak ikut. Amir sebaya ngan Farhan.. 8 tahun, An siap citer kt aku waktu balik tu.. dia ckp Amir lahir bulan lapan, An bulan 7, so An tua sebulan... entah bila la dia bercerita, aku pun x tau... hehehe. Aku pun x tau Amir lahir bulan bila.. nanti check ngan Rafie..

Si Adam pulak 6 thn, tua sethn dari Mia, maksudnya dia lahir thn 2004..  Rafidah nie, aku kenal since 1991, masa mula kerja, tumpang umah sewa angah & family kek Sg Penchala.. so maksudnya dh 19 years kami berkawan... wahhh lama tu..

                               Amir
 
                          Adam & Mia

Muhammad Farhan.. suke la dia, geng2 nie ngam..

Aksi Mia d only girl dlm kumpulan nie...
Siap baring2 kt gelongsor tu lagi..

An, Amir & Adam..


Tough mama nie.. ngandung 5 bulan tu.. jeles aku!! haha.. Aku doakan kau dapat anak perempuan pulak yg nie.. Amin..


Budak2 bijak..

suka-suka hati dia je terbaring mcm tu..

Actually kt luar hujan lebat sangat..


Mama buat ape tu??? nmpk Mia berposing2 tu..

Iklan senyum...