Wednesday, May 5, 2010

Degil!!! Tak sihat...

Sungguh tak sihat rasanya ari nie.. actually jumaat lps dh rasa mcm nk demam dah tp.. fikir sabtu & ahad cuti, so boleh rehat... maleh nk jumpa doc, ambik ubat je.. Isnin.. bertambah-tambah rasa tak sihat nie.. tekak usah cakapla pedihnya.. sakit both side, mungkin merah & bengkak tu.. mcm ade benda tersengkang kt situ.. di tambah dengan selsema.. canteek!! srot.. sret.. srot.. sret.. bkn tisu je, dgn kotak2 nya sekali si angkut.. waduhh.. dugaan.. dugaan..

semlm selasa 4/5 - makin tak sihat.. p farmasi dkt2 office, beli ubat.. mak aii mahei nya, kl aku p clinik tadi, dapat gak claim medical fees.. beli kt sini nk claim?? sure kena campak jauh-jauh resit tu.. huhu.. farmasist tu dh ckp, ubat nie tak ngantuk. smp off terus telan ubt.. makin lama bdn makin lemah.. rasa mcm dan2 tu jugak nk tidur.. huh!! td kata x ngantuk.. kerja pulak byk ( kerja aku skt ke???). Aku berdoa.. agar Allah permudahkan aku melalui kerja dgn sakit2 nie.. harap2 sampai la petang.. Mungkin DIA dengar rintihan sedih aku tu.. tup-tup pukul 10am, pap..blackout!!! wah.. tak ade letrik.. ok

Walaupun bergelap tapi best.. dapat gak merehatkan bdn aku yg dh ting-tong nie.. pejam mata smbl tu ngutuk la diri sendiri.. mcm bagus sgt.. dah tak sihat!! balik la MC, rehat.. tiba-tiba teringat muka MK membebel benda yg sama.. hehehe. 12.15pm baru eletrick ade blk tp by the time.. bdn nie dh rasa mcm ok..
kerja.. kerja.. kerja sampailah 5.30pm..

Hari nie.. ingat nanti lunch nk g jumpa doc jugak.. x boleh jadi nie, takut la pulak lain (tau takut..). checklist ari nie:

1) hotel booking for my bos tonite - done & settledkan surat2 yang aku taip semalam..

2) interview to arrange for Project Engineer- short listed  dh keluar.. call all of them to fix the interview on 6 & 7 May - done. yg tak nak dtg tu, lantak ko la, mugkin dpt kerja laie baik kot.. yg aku call tapi x reti2 nk angkat hp tu nasib la.. esok aku cuba call lagi..

3) appointment with Amanda sales marketing One world hotel - cancell, push tu next week..(ape je la amoi tu nk jumpa aku..ish ish)

4) shipment2 yg byk masalah ngan abg2 kastam kt west port, pklang & penang port - duty kena bayar!!

4) & kerja yg kecik2 yg lain........

OK! bos aku outstation.. kerja dh beransur.. tengahari aku balik, jumpa doc, mkn ubat & tidorr.. DAA

0 comments: