Thursday, June 16, 2011

Form Six SMBK class of 1990

Ni kira 1st gathering or reunion kami budak-budak form 6 SMBK 1990... wahhh seronok tau aku dapat jumpa balik yang dah lebih 20 tahun x jumpa macam Shab, Lin, Mariah & Maulud. Yg selebih tu aku dah jumpa masa SMBK (1980-1990) reunion tahun lopeh kek PD.. TQVM to all of you, Liza, Siti, Wati, Emek, Shab, Mariah, Azlin, Suhaimi & Maulud... macam sekejap sangat dapat jumpa korang (dah la den lambek... byk bona kenduri nk kono attend..hehe). Venue perjumpaan kami kat Swiss Oven (patut la paneh), ground floor, KL Sentral. 

 

Ni muqadimah kot... ker dah habih golak lapan puluh kali... muahahaha...( tu la ko Na, lambek!) 
Ami Salleh~Azlin~Emek~Siti~Liza

Alya...tgh melayan mata mengantuk tu...

nie mcm sessi berenti sebentar dari tergelak... tgk tu Alya pun dh tidor
Shabnam mengancam la... phewittt... dah kuruih katanya, lepas pernah cecah 100kg (coz of high blood presure), senaman dan diet seimbang... well done Shab! (takut lak aku citor2 kono darah tinggi... setakat ni aku lum ade lagi, Alhamdulillah, mintak2 tak akan ade la, Amin..)

Gambar di bawah, saya terlebih gelak, tahap gaban...yg lain dah maintain normal...hahaha

weiii!! tudung pink ngan tudung itam tu...tengah mengumpat??... takkk... kami tengah buat ketupat..xoxo..
Maulud pun nampak macam dah kuruih, lain bona dari zaman sekolah dulu...(bersama-sama la kita menjaga kesihatan ye kengkawan)

Siti.. suko! Ana pun suko Tie!!



Dah ramai bona nk bcrito.. den pun x tau mano satu nak dongar... dah tak tau mano ujung pangka dah..    

sian kek kawan den yang sorang ni, Emek... dia sebenarnya dah tak tau macam mano nak bertindak balas ngan citer siti... last2 tunduk yo la sambil golak...Tengok lak caro Siti bercitor.. xpressi muka ngan tangan-tangan sekali tu ha... 






Shab n Mariah...korang terpegun dongar citor sape tu??

Ni macm dah kita part 2 lak... Bila masing2 dah balik, kami(aku, wati & siti) menyambung lagi borak kt food court. MK geleng kepala tengok aku x jugak habih2 lagi... hehehe


Alya ngan kakak Damia... dah kenal antara satu sama lain... dh macam reunion dia orang jugak... cuma Iman (Abg Alya) tak datang, so Farhan tak ade kawan...




Anak Watie, kan main berposing, flying kiss sesajo...
cute la awak,  Alya!

mak-mak nak jugekk...
Siti~Ana.. kawan dari SKBK tapi zaman tu aku mcm tak rapat no ngan mak ti ni..

~Watie & Siti~

Watie~ pun kawan SKBK, memang rapat pun dari SKBK

Mak Tie ngan anak2 angkat..haha

so reunion ni berakhir dengan "ohh manisnya...manisnya senyuman mu"... hehehe jumpa lagi for next reunion lak yo... ~DAA~

0 comments: