Friday, December 28, 2012

Anak buah baru


Nama baby ni, Muhammad Mukhriz Amsyar, Anak buah baru MK, anak buah aku jugak la kan Cucu ke 9 PIL aku. Banyak dugaan tuk ibu baby ni, kadangkan kesian tengok biras aku tu, tak pernah putus asa tuk dapat anak lagi lepas anak yang pertama skrg berumur 15thn.. Sebelum baby boy ni, dia pernah dapat baby girl tahun 2007 tapi x cukup bulan (7 bulan), Allah SWT lebih sayangkan dia, 20 hari jer dia kenal dunia.. Belum lagi kira yg gugur masa kandungan 3 or 4 bulan... Kalau di congak anak adik ipar aku ni, sekarang mungkin dah 7 or 8 orang.

Tapi rahsia ALLAH tu tiada siapa yang tau kan... tak pernah jemu berusaha, akhirnya doa dimakmbulkan jugak, dapat baby boy ni. Tapi sebelum tu pakar dah cakap ini yang terakhir, dapat atau tak, ini memang chance terakhir tuk biras aku mengandung lagi due to dah byk kali operation and komplikasi lain, so lepas bersalin pd 19hb lepas, doc dh ikat peranakan dia... Cute baby ni, putih melepak, hidung pun mancung... sekali tengok macam ada rupa Paan sikit..haha, moga Mukhriz jadi anak soleh... Amin

0 comments: