Wednesday, June 26, 2013

Syura Juara Masterchef Selebriti Musim Ke Dua



Tahniah di ucapkan pada Syura yg menjadi juara MasterChef  Selebriti Malaysia Musim Kedua, kt Astro malam tadi (mlm tadi bukan live cast so ramai yang dah tau siapa Juara). Syura berjaya menewaskan Celina Khor dengan hidangan mereka yang bertemakan 'Sajian Sehangat Bintang''. 3 Menu untuk 9 orang VVIP kelas pertama dalam penerbangan MAS, AirBus A380.

Dengan kemenangan ini Syura berjaya mengumpul dana  sebanyak RM60,500 (RM10,5000 + extra RM50,000) untuk Breast Cancer Welfare Association. 

tersentuh ai mlm td tgk ucapan kemenangan Syura (tgk dia nangih, ku pun apa lagi kan.....huhhh). Apa yang dia buat ni adalah sesuatu yang amat mulia, satu kebajikan & ibadah sebagai pelaburan untuk di Akhirat kelak.. & niat tuk bawak ibu dia yg sakit sekarang menunaikan ibadat Umrah.. Automatik soalan keluar untuk diri sendiri... ' dah banyak ke Na saham ko untuk Akhirat nanti???"... uuwaaaaa!!!!. 
Bagi ai kemenangan Syura ni (yang memang bukan calon juara) mungkin juga berkat dari air tangan wanita yang menjaga auratnya, tgk la air muka dia tu... sejuk hati..


ni hidangan dari Syura
 Appetizer : Avocado Ketam Berkasih

 Main Course : Sesuci Cinta Syura

Dessert : Salju Hati Merindu

 credit - semua gmbr2 dari facebook MasterChefMalaysia

0 comments: