Monday, April 26, 2010

Pening

Isnin lagi.. bz dengan conference/hotel booking kt Boulevard Hotel, MV

conference - bos aku mmg dh 3 mgg pening dengan benda nie.. aku pun ikut pening, apa yg ade dlm kepala otak dia memang la tak sama dengan apa yang aku fikir.. aku tulih ape yg keluar dari mulut dia.. follow by fax & emails.. so aku rasa aku tak salah tapi dia nie... its something like keep changing his mind.. haha tekanan kot.. tapi aku??? tekanan gak dari dia.. dia asyik cakap " i dont like this... it just waste my time... its so confusing... aku? suka ke? x confused???? hahaha.. suke sangat!!! tak kan, tapi kerja.. tp tu la, actually benda tu senang je, yes or no.. tp kita yg buat dia susah... so susah la jawabnya... bila dia dh bagi aku susah.. susah jugak aku nk deal dgn org lain... ish.. ish.. ish.. bos aku nie.. but never mind.. i like you as a boss walaupun totally mmg salah dia... hehehe i'll forgive you..

Merepek??? tu la yg aku rasa pagi nie.. tapi aku selalu berdoa semoga ALLAH mempermudahkan tugas aku yg selalu  di 'susahkan' dek bos aku tu.. tapi... its okay, its orait.. i dont mind, bagi la aku apa pun.. i just do my best.. hahaha. mintak2 jgn la bagi masalah lagi... so 28 & 29 April I will @ Boulevard Hotel (pagi je la).. to stand by..

Today, aku nk half day... nie satu lagi hal yg di susahkan (ntah sapelah yg menyusahkan - developer? bank?), 'syurga ku' itu... tp sebenarnya tak la susah mana, aku redah je, dugaan tetap ade di mana-mana. Semoga semuanya ok, Insyallah semuanya boleh jadi hak kami.... jeng..

0 comments: