Tuesday, June 15, 2010

Demam World Cup

Nah!! Pasukan pilihan aku.. Argentina... Ade harapan ke smp ke final.. ngak tau la aku.. kita tgk je la nanti ye.. ye-ye je citer pasal bola. Utk game yg berlangusng pd pukul 7.30pm & 9.30pm mlm tu aku tgk la tp yg pukul 2.30am.. belum ade lagi... hahaha.. tak larat akak nk bukak mato nengok bola.. x koso akak doh.. so akak tgk pd waktu-waktu mataku belum terpejam lagi.. Ala.. esoknya ade ulangan jugak... nk tau keputusan tekan je butang 'R'. lagi nk tau.. paper, x nak beli paper.. kt internet la... macam-macam sumber leh tau tp mmg la x sama dgn kita tgk live kan.. MK ngan Daus je yg layan game pagi2 buta2 tu... Dh byk ari nie.. habihnya bola yg pagi tu dlm kul 4 lebih... aku mesti dgr MK ckp pasukan tu la menang, pasukan nie la menang... rajin tul duk mereport kt aku...  aku ha je kan la... OK! sblm bla.. baju nie dari FB, ade application tuk kita buat jersi sendiri... DAAA

0 comments: