Monday, June 21, 2010

Happy Fathers Day


Father' day jatuh pada ahad minggu ketiga bulan Jun... Tak ade la menyambutnya tp benda ni buleh kita mengingatkan anak2 pergorbanan seorang ayah..

Pergorbanan abah aku especially masa aku 'jatuh' dulu... sedih mengingatkannya tp lagi sedih tgk muka dia yg kecewa dgn hidup aku yg diuji sebegitu.. tak pernah dia fikir atau bayangkan hidup anak prpn keciknya jadi mcm tu.. tapi itu la ketentuan Illahi.. kami (abah & semestinya aku...)  redho dgn segala ketentuanNYA.. namun skrg nmpk dr air mukanya, nmpk perubahannya, dia tak risaukan lagi keadaan aku yg dulu, dia tumpang bahagia dgn kehidupan aku sekarang.. dgn seorang lelaki yg dia yakin boleh memberi kebahagiaan yg diharapkan.. dan suami ku...  seorang ayah yg pada mataku.. cukup sifat sebagai seorang ayah.. tanggungjawab & amanah Allah yg di tunaikan dengan sebaik mungkin... & juga pada ayah mertuaku yg sporting itu..hehehe.. you're guyzz rockkk!!!

& to my mak, Hjh Mahami Hj Isa, happy birthday yg ke 66tahun pada 18 June lalu... sayang mak!!

0 comments: