Saturday, January 29, 2011

Piala Sumbangsih Selangor vs Kelatan

Assalamualaikum... hah! dh seminggu demam, batuk & yg seangkatan dgnnya melekat kt badan ni... Alhamdulillah... hari ni dh semakin baik cuma, batuk kung kang kung kang ade lagi... ye la, ade masa kita di beri kesihatan yg baik ade masanya sakit kan... terima la dgn hati yg tabah....  Demam kt rumah aku ni mula dgn Farhan, Daus, aku, semalam... MK... dan hari ni... Mia... hehehe kembang kuncup idung anak dara tu tahan bersin.... batuk pun dh kedengaran... tapiii.... bila tau mgg depan nk p berjalan & blk kg... wahhh dan-dan tu  p carik ubek kt fridge...heeee

credit to kelatefc.blogspot

malam ni akan berlangsung perlawanan Piala Sumbangsih - Selangor bertemu Kelantan... korang rasa sape menang???? kita tgk je la yek.. aku ni, sejak2 a few pemain2 ni famous since Piala Suzuki akhir tahun lps mcm lagi best la pulak nk tgk bola.... hehehe... MK suka jeling kl aku terlebih2 kt depan tv... hahaha... tp citer psl mlm ni  aku lebih pada nk tengok bolehkah si KFCM aka Apexx tu menghalang bola dari dibolosi Safee Sali??? hahhhh... tgk jgn x tgk..

0 comments: