Tuesday, July 6, 2010

Masih aku terasa -SMBK Reunion Part II

Ni masa dinner.. yang best Halimah & Wati ada. Wati dari sepang, anak buah eh kawin so x leh nk overnight kt sini, just joint for d dinner

Budak comel nie anak wati.. nama saya Alia Natasya... umur saya 3 tahun..

Wati & Alia

Siti Zahariah & Family... suka aku tgk muka anak lelaki siti.. photostat muko siti betul la... 

dua geng ni mmg dh lama kenal.. nmpk eh mcm byk citor.... tgk tu adik tgh mendajalkan abg dia.. soh mkn ape ntah..

Auntie su framekan gmbr an & iman... oppss!! ade tgn ayah lak.. kacau tul la




Scrapbook at WiddlyTinks.com


Farhan-Damia-Iman 

set-up nk nyanyi lagu masih aku terasa yg dh ditukar lirik.. buleh la, x do la kelaut bona.. hehehe

 Baru perasan... x byk gmbr maso dinner nie.. rugi.. rugi. Gmbr ramai2 yg nie yo kosan eh.. frm left: emek-liza-wati-alia & me

En Nuzul Sufian & En Lokhman Harun... citor apo tu??

Me & Wati.. persahabatan yg dh lebih dr 30thn.. lamo tu! moga kekal selamanya



Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com




coming up next - update gmbr2 hari terakhir Reunion SMBK @ Bayu Beach, PD...

0 comments: