Tuesday, September 14, 2010

1st day Raya & Happy Birthday to Me! ~ 10/9/10




Ni gmbr2 masa 1st day raya - 10/9 & also my Birthday!!!. Happy 39th Birthday to me.. Alhamdulillah, dh 39thn idup ni... sesungguhnya aku bersyukur pada ape yg KAU kurniakan padaku YA ALLAH...

A Million of thanks to those people yg wish my bday thru SMS, MMS & FB.. Terima kasih atas doa2 kalian tu.. moga aku terus tabah menghadapi hidup ini..moga kebahagian & kesempurnaan hidup ini ade juga untuk kami sekeluarga... Amin



Tak sangka jugak bday aku tahun ni jatuh pada 1 Syawal..  thanks to MK too, yg sentiasa ade pd ape jua situasi.. TQVM..

Nie gmbr antara cucu2 My PIL..  Mertua aku ade 7 org cucu je... Aliyah (2nd granchild)~Damia (5th)~Farhan(4th) & Qaseh (6th).. Yg lain yg x de dlm ni Daus(1st), Murshid (3rd) & last one Laila.. Insyallah cucu mak pak mertua aku ni akan bertambah by end of this year (kakak Aliyah akan dapat adik.. Yeah!!)

Gmbr dgn one og my biras, Linda (mak Mursyid)...
Our family...


0 comments: