Wednesday, December 15, 2010

Hari Bahagia Nora

Ni citer kenduri kawin my sepupu, Nora kt Kelana Jaya, 11/12/10. Nora anak arwah Pak Long, abang sulung mak aku... Pak Long meninggal 30hb Jan lepas.... rasa lain lak dia dh tak ade tp hubungan ni tetap utuh...

Mak & anak.. Angah aku & anak dara dia..Lily

kenduri di musim cuti sekolah... abang aku yg duk Penang pun balik...

anak-anak abang aku (aku ade sorang abg je... adik lelaki, ramai...), yg pakai baju biru tu Jeja, Fifa (baju merah, tudung hitam) & Aina.. semua sekolah kt Penang.


Mak Long & Lily
Aina, me & anak dara sebok... Mia

tak lupa... gmbr Mia

kakak ipar ku...

dgn anak bujang handsome aku nie...tapi gigi dh start luruh... hehehe

mak aku... bcerita siap ngan tgn2 sekali...
mak
hantaran dlm bilik pengantin...



Berseri-seri muka pengantin baru ni... tp nmpk dia sedih & nangih... ingat arwah abah dia la tu

Selamat Pengantin Baru Nora




Dh p kenduri kan... ramai le jumpa suku-sakat... Along ngan Kak Ijah... (mak akak ni sepupu mak)
Angah & Acik Yan (Adik mak yg bongsu)

Malaysia Next top Model???? No... No.. No.. anak buah aku yg nie... melawa je ingatnya..

Me with another cousin sister, Along Lin (Abah along lin adik mak aku yg no 3). Dia dh jadi org Kuching... susah nk jumpa. Balik kali ni nk tunjuk anak dara barunya...lepas dapat 2 anak lelaki..
Ni Nakeef... ni anak abg sepupu aku, Nizam (abg pada pengantin nie...) comel! adik beradik jadi 'flower girl'...


Anak bujang Along Lin yg no 2... Haziqqq. Gmbr abg besar lupa lak nk snap



cenderahati dari tuan rumah... cake yg diletak dlm kotak, peh tu ade tali lak... jadi mcm handbage..suka Mia dpt nie..

Habis kenduri.. kami adik beradik pindah lak kt umah aku.. ade makan2 sikit  sempena aku dh pindah ke rumah baru nie..

0 comments: