Wednesday, December 1, 2010

Lunch kt Madam Lim's

Semenjak Tesco (Kepong Village) dah 5 minit perjalanan dari off aku ni, time lunch rajin sungguh ke sana... tp x lah tiap2 hari, dlm Isnin - Jumaat tu ade la 2 kali jugak.. bila dh boring ngan menu biasa gerai2 kt sini..

La ni off  aku ade staff baru, Wani, buat drafting... so dh lps la title 'perempuan melayu terakhir' aku kt sini... hehehe, ye la dh brpa lama ni aku sorang je prpn melayu kt sini (mmg staff prpn x ramai pun, ade tiga je...).. skrg ade la jugak geng at list nk p makan & solat.... so ari ni aku ajak Wani p lunch kt Tesco...


 Kami cuba set lunch.. aku ambik set sotong, Wani ambik set ayam.. yg lain2 tu sama (serve w sayur, soup, buah & satu lagi ni ape ntah nama dia... mcm sefood yg d goreng ) 


 sotong & ayam.. Satu set dengan harga RM13.90 (x masuk air...)

Drinks.. Wani x ingat ape nama air nie... & aku punya, longan.. Each drinks at RM4.90...  

Puashati, dgn satu set rasa kenyang sgt.. Alhamdulillah... harga pun ok, rasa pun ok... Wani! nanti kita p sana lagi yek... try menu lain pulak...

0 comments: