Thursday, July 16, 2009

Blogku yang pertama


Dengan kecanggihan teknologi sekarang nie, rasanya tak salah mencuba... nie yg aku cuba nie, buat blog sendiri, leh banyak bercerita.. dah macam diary pun ye. Suzana-suzent.blogspot. Suzana tu nama aku la, abah aku kasi masa tengah popularnya lagu Suzana nyanyian Alyarham M Osman.... lagu tu thn sebelumnya, sixties, zaman pop yeh-yeh, punya la kuatnya pengaruh tu. Suzent tu pulak nama yang ade sejarah yang tersendiri..


Ingat lagi masa aku lower six, dan sebelum tu nama aku memang sering jadi... bukanlah ejekan tapi selalu saja di sebut dgn tak betulnya... susan la, susana la n mcm-mcm. Tp aiman tak kisah...
Aku ingat lg sorang kwn aku nie, Ayang! dia mcm boring la org dok sebut nama aku lain dari suzana, satu hari.. dia datang kt meja aku & tulih kt pieces of paper -s u z e n t- "nah ambik nie... aku create nama glomour kau dgn eja nya sekali... jangan tukar"... hehehe OK Yang! so satu hari tu ramai la yg memperkatakan tentang nama baru aku tu yg memang aku suka pakai sampai sekarang....

0 comments: