Friday, July 24, 2009

Something happend to me this morning

Pagi Jumaat yang Mulia... Tapi apa yang berlaku pada aku hari nie??? heheh coz semalam aku cuti, hari nie cam mamai la skt kot. Tak tahu apa dalam kepala otak aku nie... Nak kata serabut byk masalah tak jugak tapi entah la... cam tak leh fikir dgn sebaiknya.

Aku macam dh lambat pagi nie, anak2 MK antar lagipun Sek Kafa An cuti hari nie so dia org boleh lambat sikit. Masuk kereta tengok minyak dah tinggal secalit. turn-off aicon & mulakan perjalanan, otw to Bndr Menjalara singgah kt Shell MRR tu tuk isi minyak. Selalunya kalau aku turun ade la Mat2 Bangla tu dtg tanya kita whether bayar cash or card, kl card buat sendiri la kan, Kalau cash pay to them... so since mcm x ade sape kt situ kena la p bayaq kt counter, depan aku ade few people, slow la.. OK! dah cakap how much to fill-up and at which counter.. bayar! ambil balance! aku terus naik kereta.. start engine & jalan....

Dah masuk Bndr Menjalara, mata aku tertengok kt meter minyak tu, kenapa jarum tu tak naik? HAH!!! aku lupa isi minyak!!! Waaaaa!! apa punya ngok la aku pagi ni, macam mana la boleh lupa nak isi minyak?????. Dah syok mengutuk diri sendiri, apa nak buat lagi, senyum je la, tarik nafas dalam2 & mengucap byk2... Nak call MK citer, takut dia gelakkan aku. Nak buat apa lagi, kena p isi minyak lagi la... "!! mengabih an duit je... Dah 15 tahun aku bawak kereta... ni la kali pertama benda2 mcm nie berlaku dlm hidup aku.. Korang sian tak kat aku kengkawan???